سلامت نیوز :حسن فخرایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تجهیز آزمایشگاه به امکانات سخت‎افزاری و توسعه زیرساخت‌های آزمایشگاهی یکی از اهداف و رسالت‎های شبکه بهداشت و درمان شهرستان است که پیگیر تحقق این اهداف هستیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی با بیان اینکه صحت و دقت جواب‌های به‌دست آمده آزمایشگاهی بسیار مهم است، افزود: این شبکه با دارابودن نیروهای زبده و کاردان و با توانایی علمی و تجربی بالا و همچنین استفاده از دستگاه‌های خوب، دقیق و کالیبره شده خدمات بسیار خوب و با بهترین کیفیت به شهروندان ارائه می‌کند.

فخرایی ادامه داد: در راستای ارائه خدمات بالا با بهترین کیفیت در بخش بیوشیمی آزمایشگاه، یک دستگاه اتوآنالایزر خریداری و به مجموعه امکانات و تجهیزات پیشین آزمایشگاه مرکز بهداشتی درمانی حضرت مهدی(عج) دیر افزوده شده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های دستگاه اتوآنالایزر خریداری شده یادآور شد: این دستگاه به دلیل انجام اتوماتیک روند تست، دقت بسیار بالاتری نسبت به روش‎های دستی دارد و علاوه بر آن سرعت بیشتر و امکانات متنوع‎تری برای آزمایشگاه‌ فراهم می‌کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: قابلیت‌های نرم‎افزاری و سخت‎افزاری دقیق دستگاه، توانایی‌های مثبتی به بخش بیوشیمی آزمایشگاه از قبیل دقت و صحت بالاتر جواب‌ها، سرعت بیشتر جواب‌دهی و کنترل و بررسی بهتر و کامل‌تر جواب‌ها ارائه کرده است.

وی ادامه داد: سرعت تعریفی دستگاه اتوآنالایزر، 230 تست در ساعت و سرعت عملیاتی آن 180 تست در ساعت است.

فخرایی مبحث بیوشیمی را یکی از مباحث مهم و پایه‌ای آزمایشگاه دانست و گفت: برای نصب و راه‎اندازی این دستگاه مبلغ 260 میلیون ریال هزینه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha