سلامت نیوز : علی‌اصغر مجیدزاده عصر امروز در جلسه‌ای که با حضور کارکنان بهداشت و درمان بخش زرآباد در محل بخشداری به منظور بررسی و رفع مشکلات بهداشتی و درمانی آن برگزار شد اظهار داشت: در بازدید با حضور کارشناسان واحدهای بهداشتی و فنی شبکه بهداشت که در طی 2 روز از تمامی خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی و درمانی شهر زرآباد به عمل آمد، مسائل و مشکلات این واحدها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی افزود: در این بازدید تمامی مسائل، مشکلات و نقاط قوت و ضعف بهداشتی و درمانی منطقه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و هماهنگی‌های لازم برای رفع این نواقص انجام شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کنارک بیان کرد: در این جلسه در زمینه راه‌اندازی و آغاز به‌کار واحد دندانپزشکی و آزمایشگاه زرآباد و همچنین مرکز بهداشتی و درمانی تنبلان مقرر شد که با همکاری بخشداری در ماه آینده مصادف با 9 دی‌ ماه روز بصیرت این واحدها به بهره‌برداری برسند.

مجیدزاده ادامه داد: بیماران با راه‌اندازی این واحدها، تمامی نیازهای درمانی و بهداشتی خود را دریافت خواهند کرد و برای انجام آزمایش با بهره‌مندی از خدمات دندانپزشکی دیگر نیاز به مراجعه به شهر کنارک نیست.

وی گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، بخش عمده‌ای از مشکلات مردم منطقه در حوزه بهداشت و درمان مرتفع خواهد شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کنارک افزود: با بهره‌برداری از واحدهای بهداشتی و درمانی فوق‌الذکر در وقت و هزینه‌های مردم بومی منطقه صرفه‌جویی قابل توجهی به وجود خواهد آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha