سلامت نیوز :محمدکاظم تدین صبح امروز در دومین همایش قرآن‌پژوهی و طب اظهار داشت: حرکت متخصصان سایر علوم به سمت قرآن روح و منطق را با معنویت منطبق می‌کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی با بیان اینکه رسالت دانشگاه پزشکی در افق چشم‌انداز 20 ساله کشور، تربیت دانش‌آموختگان فرهیخته در زمینه علوم سلامت است، افزود: محققان علوم پزشکی با ورود به حوزه‌های پزشکی معارف اسلامی می‌توانند به نتایج خوبی دست یافته و دانشجویان با بهره‌گیری از این فرصت‌ها تزکیه و تعلیم را سرلوحه امور خود قرار می‌دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم ایجاد فضای رقابت بین دانشجویان علوم پزشکی و تبادل آنها با اساتید و فرهیختگان حوزه و دانشگاه را از اهداف برگزاری این کنگره دانشجویی عنوان کرد و افزود: دانشجویان باید با پژوهش و تحقیق در راستای دین‌شناسی و علوم پزشکی بیش از پیش در زمینه ارتقای سلامت جامعه گام بردارند.

در ادامه دبیر علمی دومین همایش قرآن‌پژوهی و طب دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز گفت: از 138 مقاله ارسال شده به دبیرخانه این همایش 104 مقاله پس از داوری پذیرفته و 88 مقاله نیز به صورت پوستر ارائه شده است.حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر خاطرنشان کرد: این همایش در سه نشست با محوریت مسائل ویژه علوم پزشکی، سلامت روانی و قرآن‌درمانی و مسائل تغذیه‌درمانی ادامه می‌یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha