سلامت نیوز : مریم پیغمبرزاده امروز در گفت‌وگو با فارس در اراک اظهار داشت: میزان ابتلا به بیماری ام ‌اس در سال‌جاری نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

وی تصریح کرد: آمار واقعی بیماران مبتلا به ام ‌اس با توجه به اینکه عده‌ای نیاز به حمایت‌های این انجمن نداشته و یا بنابه دلایل شخصی از خدمات انجمن سایر شهرها استفاده می‌کنند وجود ندارد بدون شک آمار واقعی افراد مبتلا به این بیماری بیش از یک هزار و چهل نفر است.

مدیرعامل انجمن بیماران ام ‌اس استان مرکزی در ادامه از بهره‌برداری از 2 طبقه از ساختمان جدید انجمن خبر داد و بیان داشت: یک طبقه از این ساختمان برای ورزش رایگان بانوان و آقایان و طبقه دیگر برای درمان بیماران در نظر گرفته شده است.

پیغمبرزاده افزود: در بخش درمان طبق هماهنگی به عمل آمده با یکی از پزشکان عمومی، بیماران مبتلا به ام ‌اس می‌توانند به‌صورت رایگان از خدمات در نظر گرفته شده بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: با توافقات صورت گرفته با یکی از خیرین قرار است به‌زودی تجهیزات بخش فیزیوتراپی خریداری و بعد از آماده سازی فضا در مکان مورد نیاز نصب شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به مساعد نبودن شرایط آب و هوایی، عملیات اجرای پروژه متوقف شده و بلافاصله بعد از بهتر شدن شرایط عملیات ادامه پیدا خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha