چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۴
کد خبر: 63138
سلامت نیوز : مدیرکل پیش بینی سازمان هوا‌شناسی گفت:‌ باران باران و برف از فردا در كشور آغاز می‌شود و دامنه درگیری آن روز جمعه بیشتر می‌شود.

عبدالرضا امیدوار شهری در گفت‌وگو با ایلنا، با بیان اینکه از امروز تا فردا دمای هوا در نیمه شمالی کشور افزایش می‌یابد، افزود: ‌ این دما در سواحل دریای خزر بین ۵ تا ۱۰ درجه افزایش می‌یابد.

وی با پیش بینی وزش باد در استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران در این دو روز، تصریح کرد: عصر امروز سامانه بارشی از غرب وارد کشور می‌شود و بر اساس آن برای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام و خوزستان باران باران و برف پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی سازمان هوا‌شناسی، همچنین خاطر نشان کرد: برای استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان، همدان، لرستان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد نیز احتمال ریزش باران وجود دارد.

به گفته امیدوار شهری روز جمعه، برای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان، همدان، لرستان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد، قزوین، البرز، تهران، اردبیل، گیلان، غرب اصفهان، مرکزی و قم بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی‌ می‌شود.

وی از کاهش دما در روزهای پایانی هفته خبر داد و گفت: ‌وزش باد در غرب خوزستان و لرستان از شدت بیشتری برخوردار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha