سلامت نیوز : اگر دوست دارید در دكوراسیون اتاق كودك خود تغییراتی بدهید و در ضمن نگران هزینه‌های زیاد آن هستید بهتر است به دنبال راه‌هایی باشید تا با كمترین هزینه، بیشترین تغییر و زیبایی را به اتاق كودك خود هدیه كنید.

كوسن‌های رنگارنگ به كمك شما می‌آید

استفاده از كوسن‌های رنگارنگ زیبایی خاصی به اتاق كودك شما می‌دهد. دقت داشته باشید بهتر است از كوسن‌هایی با رنگ‌های شاد و تند برای اتاق كودك استفاده كنید. این نوع كوسن‌ها، هم در بازار موجود است و هم خود شما می‌توانید با صرف اندكی وقت، چندتایی از آنها را بدوزید.

از اسباب‌بازی‌ها كمك بگیرید

برای تزئین اتاق كودك خود از اسباب‌بازی‌ها هم استفاده كنید. برای اتاق دختر خانم‌ها عروسك‌ها بهترین گزینه هستند؛ حتی می‌توانید عروسك‌های پنبه‌ای و نرم را با نخ نامرئی از سقف آویزان كنید. با این كار بدون خرج‌كردن مقدار زیادی پول، دكوراسیون اتاق را به شكلی زیبا و دلنشین عوض كرده‌اید. برای اتاق پسرها هم می‌توانید از توپ‌های رنگارنگ یا چیزی مانند آن استفاده كنید.

اجازه دهید خود كودك اتاق را تزئین كند

برخی از كاردستی‌هایی كه كودك شما می‌سازد از بهترین وسایلی است كه می‌توانید برای تزئین اتاق از آنها استفاده كنید. به عنوان مثال می‌توان با اختصاص دادن یك قفسه از كتابخانه به كاردستی بچه‌ها، هم كتابخانه و هم اتاق را تزئین كرد. قرار دادن آنها در گوشه و كنار اتاق هم زیبایی خاصی به محیط می‌دهد. با این كار می‌توانید ذوق و سلیقه كودك خود را نیز تقویت كنید.

طبیعت را وارد اتاق كودكان كنید

طبیعت همیشه نماد زندگی، طراوت و تازگی بوده و هست. بچه‌ها هم باید این موضوع را بفهمند و درك كنند. پس اولا هیچ‌گاه با گل‌های مصنوعی اتاق كودكان را تزئین نكنید. شما می‌توانید با قرار دادن یك گلدان سبز این طراوت را به اتاق كودك خود هدیه دهید. البته فراموش نكنید گل‌هایی كه تیغ‌های تیزی دارند برای استفاده در اتاق كودك مناسب نیستند.

منبع : جام جم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha