سلامت نیوز : دوازدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با حضوروزیرنفت،وزیرصنعت ومعدن و تجارت ومعاون رئیس جمهوربه همراه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست،در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران به پایان رسید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی شبکه ی رادیویی سلامت ؛ در این مراسم رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست از غرفه های برترو130صنعت سبز کشورکه برای حفاظت از محیط سبز تلاش صادقانه داشته اند،با اهداء لوح سپاس،تشکر و قدردانی کرد.

در نمایشگاه امسال محیط زیست،که با شعار"ترویج فرهنگ عمومی،حفاظت از محیط زیست،اساس توسعه ی پایدار"برگزارشد،بیش از 500 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهایی از حوزه ی آسیای میانه،کشورهای حوزه ی خلیج فارس و برخی کشورهای اروپایی و آمریکای لاتین،جدیدترین وآخرین دستاوردها و تکنولوژی خودرا در زمینه ی محیط زیست و صنایع مرتبط ارائه کردند.

مهم ترین هدف این نمایشگاه، ترویج فرهنگ طبیعت گردی، ورزش و ایجاد نشاط در جامعه،حفاظت از گونه های جانوری و ازبین بردن حس کشتن و جایگزین کردن هدف های غیرجاندار برای شکار،بود.

یکی از دستاوردهای مهم نمایشگاه محیط زیست امسال،ارائه ی جدیدترین دستگاه های تجزیه ی فاضلاب شهری،سیستم های تصفیه ی هوا،سیستم های جلوگیری از آلاینده های شهری،سیستم های نوین تجزیه و دفع زباله های شهری و بیمارستانی و سیستم های کاهش آلایندگی خودروها بود.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست که با استقبال چشمگیر مردم،مسئولان،کارشناسان و متخصصان مواجه شد،علاوه برکارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی،علمی و آموزشی در زمینه ی حفاظت از محیط زیست طبیعی،انسانی و دریایی،بخش های متنوع عکاسی از طبیعت با تلفن همراه،نقاشی ویژه ی کودکان با الهام از طبیعت و اجرای زنده ی مسابقه ی اف ام 102 ازرادیو سلامت،همراه بود.

شبکه ی رادیویی سلامت با حضور فعال و پرشور خود از نخستین روز این همایش تا ساعات پایانی،اخبار لحظه به لحظه ی این نمایشگاه را پوشش داد.رادیو سلامت همچنین درسالن اصلی نمایشگاه،بخش رادیوی نمایشگاهی را برعهده داشت که با استقبال چشمگیر مردم و مراجعین مواجه شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha