سلامت نیوز : سمینار جامع سراسری دانشجویان پرستاری مامایی و اتاق عمل 6 دی در اصفهان برگزار می‌شود.

مریم معروفی دبیرعلمی سمینار جامع سراسری دانشجویان پرستاری مامایی و اتاق عمل در گفت وگو با ایسنا ، گفت: این سمینار به این منظور برگزار می‌شود که دانشجویان سالهای بالاتر و با تجربیات بیشتر فعالیتهای پژوهشی و یافته‌های خود را در اختیار دیگر دانشجویان بگذارند. هم اکنون نزدیک به 320 مقاله به دبیرخانه ارسال شده که از این تعداد 120 پوستر و 27 سخنرانی انتخاب و ارایه می‌شود.

وی افزود: در سالهای گذشته مراقبتهای پرستاری بر اساس تجربه انجام می شد ولی امروزه این مراقبتها بر حسب اصول علمی انجام می شود، این امر باعث احساس رضایت و آرامش بیمار، پیشگیری از خطاهای بیمارستانی و پیشگیری از عوارض و در نهایت ارتقای سلامت بیماران می شود.

دبیرعلمی این سمینار تصریح کرد: تازه های مراقبت پرستاری بر اساس فرایند پرستاری در مشکلات بالغین، زنان، کودکان، نوزادان و سالمندان بستری- مراقبت از بیمار در منزل، مفهوم کیفیت زندگی در مراقبت از بیماران، اهمیت مراقبتهای پرستاری و مامایی و اتاق عمل در اورژانس‌ها، ارتقای سلامت روان در کودکان و بزرگسالان، جراحی و مراقبتهای قبل و بعد از عمل جراحی، ایمنی و حقوق بیمار و مراقبت مشارکتی از محورهای مورد بحث در این سمینار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha