سلامت نیوز : ساعاتی پیش مسعود جهانگیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که امروز شاهد افتتاح بیمارستان تخصصی و صحرایی سپاه در روستای فیلستان شهرستان پاکدشت هستیم که این امر با عنایت حضرت حق و همکاری پزشکان بسیجی محقق شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ، مدیر امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی تهران عنوان کرد: بیمارستان صحرایی سپاه خدمات تخصصی درمانی و پزشکی را در زمینه‌های متفاوتی مانند جراحی، چشم، داخلی، ارتوپدی، دندانپزشکی و ... به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.

وی در ادامه در پاسخ به سئوالی در ارتباط با نحوه پذیرش افراد بیمار بیان کرد: مراحل پذیرش بیماران و مراجعان از چند روز پیش در سطح منطقه صورت گرفته و پروسه درمان این افراد در روزهای آتی انجام می‌شود.

جهانگیری ادامه داد: تمرین رزمایش امداد و نجات و معالجه و درمان بیماران از مهم‌ترین اهداف برپایی بیمارستان‌های صحرایی سپاه است.

مدیر امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی تهران با اشاره به دقت عمل پزشکان در مداوای بیماران اظهار داشت: کادر پزشکان بسیجی سپاه تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شهروندان به‌ویژه بیماران بکار می‌گیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پزشکان بسیجی جامعه پزشکی در گذشته نیز در بیمارستان‌های صحرایی به بیماران خدمات پزشکی رایگان ارائه کرده‌اند و امیدواریم این خدمات در آینده نیز استمرار داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha