سلامت نیوز : نامه سرگشاده جامعه اسلامی دندانپزشکان به دکتر شهاب الدین صدر بدین شرح می باشد :

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جامعه اسلامی دندانپزشکان ؛

« بنام خدا »

  جناب آقای دکتر صدر

  رئیس کل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران

  با سلام

  نامه شما خطاب به سایت بازتاب که تحت عنوان « اعلام برائت شهاب صدر از مشایی و احمدی نژاد » منتشر گردید و پاسخ به مقاله‌ای با عنوان « ا حتمال پیروزی اصلاح طلبان در یک انتخابات، بعد از 11 سال » بود مورد توجه بسیاری از اعضای گروه پزشکی به خصوص به علت استقبال شما از شفافیت انتقادات مطرح شده در مقاله مذکور قرار گرفت.

  نامه شما شامل چند جزء مهم بود :

  اول - اعلام برائت از افراد وابسته به آقای احمدی ن‍ژاد و آقای مشائی و تأکید بر این مطلب که : « و به اندازه یک ارزن، ارزشی برای جریان منحط انحرافی قائل نیستم . »

  دوم - توهین به رقبای احتمالی خود در انتخابات آتی سازمان نظام پزشکی با کلماتی مانند « فتنه گر » « کسانی که طالب پیروزی به هر قیمتی هستند » و« معلوم الحال »

  سوم - اشاره گذرا به رد صلاحیت خود برای انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی

  جامعه اسلامی دندانپزشکان ضمن استقبال از اعلام آمادگی شما برای شفافیت مسائل خواستار پاسخگویی شما به موارد ذیل می‌باشد.

  1- بنظر می‌رسد هر چند حضرتعالی اعلام برائت از افراد وابسته به آقای احمدی ن‍ژاد و آقای مشائی نموده‌اید ، اما روش ایشان را که به جای پاسخگویی مسائل و ارائه بیلان مالی و کارکرد خود می‌توان به افراد رقیب یا مخالف خود توهین نمود را همچنان سرمشق و سرلوحه خود قرار داده‌اید. بررسی عملکرد شما در نظام پزشکی نیاز به تحلیلی جامع و جداگانه دارد آیا آمادگی انتشار عملکرد صنفی ، سیاسی و مالی سازمان در دوره ریاست کلی خود را دارید ؟

  2- با توجه به مطالب مطرح در مورد علت رد صلاحیت شما که در بین اعضاء نظام پزشکی عنوان گردیده واستقبال شما از شفافیت مسائل مربوط به خود و با توجه به پاسخنامه شما به سایت بازتاب که در آن نوشته‌اید : « مطیع امر ولی فقیه زمانه خود بوده‌ام و دستورات امام راحل و رهبر معظم انقلاب را سرلوحه و فصل الخطاب خود دانسته و خود را سرباز کوچک انقلاب می‌دانم » و اعلام نموده‌اید: « به اندازه یک ارزن، ارزشی برای جریان منحط انحرافی قائل نیستم » ، مسلماً به علت سیاسی رد صلاحیت نشده‌اید. خواهشمند است توضیح فرمایید که رد صلاحیت شما مربوط به چه مسائلی بوده است و آیا آن موارد ارتباطی با اختیارات شما به عنوان رئیس کل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی داشته است یا خیر ؟

 

                                                                                                                      جامعه اسلامی دندانپزشکان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha