سلامت نیوز :حسینعلی شهریاری ‌در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شهریور ماه امسال دولت به موقع ارز را به وزارت بهداشت و درمان نداد که به دنبال آن وزارتخانه برای خرید دارو با مشکل مواجه شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی افزود: هم‌اکنون حوزه سلامت با مشکل جدی مواجه است و نیاز به توجه بیشتر دولت دارد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم‌اکنون بیمارستان‌ها هرچه درآمد دارند صرف هزینه‌های جاری و روزمره می‌شود، گفت: در بخش دولت نیز حقوق پزشکان بسیار کم بوده و همان رقم هم به طور کامل پرداخت نمی‌شود.

وی بیان کرد: جایگاه سیستان و بلوچستان از نظر بهداشت و درمان در مقایسه با بسیاری از استان‌های کشور بسیار خوب است به طوری که مرکز استان گیلان امکانات و تجهیزات بهداشت و درمان این استان را ندارد.

شهریاری با اشاره به طرح پزشک خانواده در کشور افزود: تا زمانی که اعتبار و منابع لازم برای اجرای کامل طرح پزشک خانواده در کشور تأمین نشود این طرح با شکست مواجه می‌شود.

وی وجود مرز در سیستان و بلوچستان را یک فرصت عنوان کرد و گفت: متأسفانه قاچاق کالا و مواد مخدر سبب شده است که نغمت‌های مرز در اذهان مردم منطقه تداعی شود که این نشان از سوءمدیریت‌ها در استان دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha