سلامت نیوز : به گفته سرپرست سازمان بیمه سلامت، یکسان‌سازی خرید خدمات درمانی از سوی سازمان بیمه سلامت و یکسان‌سازی دفترچه‌های درمانی تا پیش از پایان سال جاری اجرایی می‌شود.

سید عبدالله عمادی در گفت‌وگو با (ایسنا)، بر ضرورت یکسان‌سازی و نشانه‌دارکردن دفترچه‌های درمانی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی با دیگر بیمه شدگان تاکید کرد و افزود: دفترچه‌های درمانی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی نشانه‌دار می‌شوند و بدین‌ترتیب این بیمه‌شدگان می‌توانند همچون گذشته از خدمات درمانی رایگان و تسهیلات ویژه در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.

سرپرست سازمان بیمه سلامت در ادامه از توافق قطعی با چند صندوق بیمه‌ای کشور خبر داد و گفت: در زمان امضای تفاهم‌نامه، اسامی این صندوق‌ها اعلام می‌شوند، اما تاکنون با صندوق‌های شرکت نفت، صدا و سیما، صندوق بانک‌ها، سازمان‌های هواپیمایی و آینده‌سازان مذاکراتی شده است.

وی افزود: بنا داریم که با آرامش و رعایت تمام جوانب، تکلیف قانونی برنامه پنجم توسعه مبنی بر ادغام 17 صندوق بیمه‌گر در سازمان بیمه سلامت را انجام دهیم و نخستین گام در راه تحقق آن، یکسان سازی دفترچه‌های درمانی و خرید یکپارچه خدمات درمانی از سوی سازمان بیمه سلامت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha