سلامت نیوز : معاون آموزشی وزارت بهداشت از برگزاری همایش طب رزمی همزمان با سالگرد شهادت شهید رهنمون و اعطای جایزه ملی «شهید رهنمون» برای نخستین بار خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر محمد علی محققی در ادامه، اظهار داشت: این همایش قرار است با همکاری جامعه جراحان، دانشگاه علوم پزشکی خوزستان، سپاه پاسداران انقلاب، بهداری رزمی جنوب و بسیج جامعه پزشکی برگزار شود.

وی افزود: دراین همایش مسائل مهم با برگیری از تجربیات حاصله از دوران دفاع مقدس به بحث و نقد علمی گذاشته می شود و شرکت کنندگانی از جامعه پزشکی، جراحان و جمع محدودی از دستیاران در آن شرکت خواهند داشت.

معاون آموزشی وزیر بهداشت تصریح کرد: یک برنامه دانشجویی نیز همزمان با این همایش و در فضاهای جدا با تأکید بر آشنایی بیشتر به جنگ های شیمیایی در فضاهای واقعی که این اتفاقات افتاده و بیماران مداوا شدند برگزار خواهد شد.

دکتر محققی ادامه داد: فعالیت دیگری که در کنار این برنامه انجام خواهد شد، بحث اردوی راهیان نور اساتید دانشگاه های علوم پزشکی کشور است که هر سال در چند نوبت برگزار می شود و امسال نیز با حضور حداقل 150 نفر از اساتید برگزار خواهد شد.

وی در ادامه از اهدای جایزه ملی شهید رهنمون خبر داد و گفت: برای اولین بار به ابتکار دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله، بسیج جامعه پزشکی و وزارت بهداشت جایزه ملی شهید رهنمون تهیه شده و طی این مراسم اولین دوره آن برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: این جایزه نماد مقاومت، پایمردی، ایثار و فداکاری در جامعه پزشکی و حضور همیشگی جامعه پر افتخار پزشکی کشور در همه صحنه های خدمت گذاری به مردم کشور خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha