علی رغم تمامی تلاشی كه مسئولین حوزه سلامت برای ثبات مدیریتی این مجموعه به عمل آورده‌اند، با رخصت از محضر اساتید محترم، همكاران گرامی خصوصاً وزیر پرتلاش، ارزشمند و خستگی ناپذیر بهداشت درمان و آموزش پزشكی سركار خانم دكتر وحید دستجردی، از خدمت عزیزان مرخص می‌گردم.

محمد باقر لاریجانی از ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران استعفا داد
سلامت نیوز : دكتر باقر لاریجانی پس از تقدیم در خصوص نحوه ادامه كار در دانشگاه به حضور دكتر وحید دستجردی وزیر بهداشت با ارسال نامه ای خطاب به همكاران دانشگاه علوم پزشكی تهران از آنان خداحافظی و تشكر نمود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازباشگاه خبرنگاران ؛ متن این نامه به شرح ذیل است.
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
همكاران محترم دانشگاه علوم پزشكی تهران
 
سلام علیكم
 
توفیق خدمت در عرصه مسئولیت اجرایی دانشگاه علوم پزشكی تهران طی سالیان متمادی گذشته، از الطاف بزرگ الهی نسبت به اینجانب بود كه زبان از عهده شكرگزاری این موهبت قاصر است.

دانشگاه ما چه در گذشته و چه حال شایستگی‌ها و توانمندی‌های فراوانی داشته كه بی تردید با بهره‌مندی از این استعدادها  و سرمایه‌های ارزشمند خود و با توكل به عنایات حضرت منان آینده پرفروغی را پیش رو خواهد داشت.

از آنجا كه علی رغم تمامی تلاشی كه مسئولین حوزه سلامت برای ثبات مدیریتی این مجموعه به عمل آورده‌اند، تدبیر دیگری برای اداره این نهاد علمی ارزشمند در نظر گرفته شده است، ضمن سپاس و عرض تسلیم در برابر تقدیرات الهی و با رخصت از محضر اساتید محترم، همكاران گرامی خصوصاً وزیر پرتلاش، ارزشمند و خستگی ناپذیر بهداشت درمان و آموزش پزشكی سركار خانم دكتر وحید دستجردی، از خدمت عزیزان مرخص می‌گردم.

بر اساس وظیفه خدمت گزاری، از محضر اساتید بزرگوار، همكاران علمی، كاركنان خدوم و دانشجویان فرهیخته در تمامی سطوح به خاطر همراهی مسئولانه و بی شائبه و مشاركت دلسوزانه در پیش برد همه جانبه حركت علمی در جهت اهداف بلند آموزشی – پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه در این دوره بیش از هفت ساله تقدیر و تشكر می‌نمایم. تمامی دستاوردهای ارزشمندی كه در این مدت به عنوان موفقیت‌های دانشگاه ثبت شده است محصول الطاف و اراده ذات اقدس الهی و تلاش و همدلی شما همراهان صدیق بوده و این تعامل مایه مباهات و سند افتخار دوران خدمتگزاری اینجانب می‌باشد.

در خاتمه با توجه به اینكه ممكن است در جریان امور اجرایی بر حسب اقتضائات اداری  و سوء تفاهم‌های فردی روش‌هایی اتخاذ شده باشد كه موجبات آزردگی خاطر مبارك همكاران را باعث شده باشد، لذا از یكایك خواهران و برادران گرامی عذر خواهی كرده و حلالیت می‌طلبم و از درگاه حضرت باریتعالی برای فرد فرد عزیزان و همكاران توفیقات مضاعف توأم با رحمت و بركت بی كران الهی مسألت می‌نمایم.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha