رئیس کمیسیون بهداشت مجلس، نسبت به برکناری مرضیه وحید دستجری وزیر بهداشت ، واکنش نشان داد.

واکنش رئیس کمیسیون بهداشت به برکناری وحید دستجردی
سلامت نیوز: رئیس کمیسیون بهداشت مجلس، نسبت به برکناری مرضیه وحید دستجری وزیر بهداشت ، واکنش نشان داد.

حسینعلی شهریاری در گفت و گو با فارس افزود: برکناری وزیر بهداشت گر چه از اختیارات رئیس جمهوری است اما کار عاقلانه ای نبود و هیچ منطق قابل قبولی ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مجلس در این زمینه از رئیس جمهوری سوال خواهد کرد و واکنشی نشان خواهد داد گفت: ما سوال نمی کنیم اما در ماههای گذشته مجلس نسبت به چند تن از وزرا موضع داشت اما چون زمان زیادی از کار این دولت نمانده استیضاح وزرا را به مصلحت ندیدیم.اما در همین دو ماه گذشته آقای رئیس جمهور 2 نفر از وزرای خود را برکنار کرد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: چطور است که آقای رئیس جمهوری 1.5ماه پیش گفت نمره وزیر بهداشت 20 است و معاون او 10 روز پیش گفت تا زمانی که آقای احمدی نژاد هست من هستم و تا زمانی که من هستم وزیر بهداشت هم هست اما در این 10 روز چه اتقاقی افتاده است که آقای رئیس جمهور چنین تصمیمی می گیرد.

شهریاری گفت: متأسفانه برکناری وزیر بهداشت به جز هوای نفس و مسائل شخصی هیچ علت دیگری ندارد و امیدوارم خداوند به همه ما صداقت بدهد تا با مردم صادق باشیم و امیدوارم آقای رئیس جمهور شهامت این را داشته باشد که بگوید چرا این جا به جایی را انجام داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha