سلامت نیوز: نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه چند ماهی بیشتر از عمر دولت دهم باقی نمانده است، گفت: هر فرد دیگری هم که انتخاب شود فرصتی برای تحول ندارد.

غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس درباره خبر عزل وزیر بهداشت اظهار داشت: خبر عزل وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی خبر خوبی نبود و از دو جهت مایه تأسف شد.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: یکی از این جهت که خانم دستجردی نخستین زنی بود که در جمهوری اسلامی به وزارت رسید و ای کاش تا پایان این دوره به خدمت خود ادامه می‌داد چرا که عزل وی می‌تواند یک اثر منفی به ویژه در ذهن خانم‌هایی که در دانشگاه‌ها هستند و هنگام انتخاب وی به وزارت خوشحال شده بودند داشته باشد.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه چند ماهی بیشتر از این دولت باقی نمانده است هر فرد دیگری انتخاب شود فرصتی برای تحول ندارد و ما به همین جهت در مجلس هم از همکاران نماینده خود خواهش کردیم حتی‌الامکان در این چند ماهه از طرح استیضاح خودداری کنند اما اکنون می‌بینیم در خود دولت وزرا عزل می‌شوند و امیدواریم این تصمیمات اثر منفی بر اداره کشور برجای نگذارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha