سلامت نیوز: عضو فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به برکناری ناگهانی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، گفت: وزرای کابینه احمدی‌نژاد به این وضعیت اعتراض کنند.

محمد باقری در گفت‌وگو با خانه ملت، با بیان اینکه عزل مرضیه وحید  دستجردی مدیریت کلان کشور را به چالش می‌کشد، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر دوری از بی تدبیری‌ها در مدیریت کلان کشور تاکید کردند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تغییر بدون تدبیر وزرا از سوی رئیس جمهورافزود: در صورت نبود امنیت مدیریتی و آزادی عمل برای دیگر مدیران، سایر وزرا نیز توانایی اداره کار در جایگاه خود را ندارند.

وی با بیان اینکه شان وزارت بسیار بالاتر از این است که رئیس جمهور با یک دستور وزیری را برکنار کند تصریح کرد: این‌گونه کارها برای مردم ایجاد شائبه می‌کند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با یادآوری سخنرانی رئیس جمهور مبنی بر اینکه به وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی دولت خود نمره بیست می‌دهد و نیز سخنان معاون اول رئیس جمهور مبنی بر اینکه تا احمدی‌نژاد است دستجردی هم هست، ادامه داد: باید به رئیس جمهورگفت، پس این شعارها چه شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه دیگر در بین وزرای کابینه مانند مرضیه وحید دستجردی پیدا نخواهد شد، گفت: نباید به جهت مسایل سیاسی، دولت چنین اعمالی را انجام دهد.

باقری با اشاره به تغییرات ناگهانی اخیر کابینه دولت گفت: هیات وزیران بهتر است خود به این وضعیت اعتراض کنند چراکه آنها  هم ممکن است نتوانند در سمت خود باقی بمانند.

وی برخی رفتارهای رئیس جمهوررا همانند اقدامات رضاخان برشمرد وتصریح کرد: این دست اقدامات احمدی‌نژاد در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha