سلامت نیوز: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به صدور فرمان عزل وزیر بهداشت از سوی رئیس جمهور، گفت: صدور فرمان عزل وزیر بهداشت در شرایط زمانی حاضر سیاسی بودن این تصمیم را به ذهن القا می‌کند.

عبدالرضا عزیزی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به عزل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سوی رئیس جمهور، توضیح داد: عزل و نصب وزیران کابینه از جمله حقوق یک رئیس جمهور است ولی صلاح نبود در این شرایط زمانی و بدون هیچ توجیه قانع کننده‌ای این تصمیم اتخاذ شود.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طی دوره ریاست جمهوری نهم و دهم بسیاری از وزرا و استاندار‌ها که اتفاقاً از جمله توانمندترین افراد نیز بودند بدون هیچ دلیل از کار برکنار شدند از این رو شائبه سیاسی‌کاری بودن در این عزل و نصب‌ها وجود دارد.

وی افزود: تنها شش ماه از عمر دولت فعلی باقی مانده و با طرح‌های خوبی که وزیر بهداشت در حال اجرا کردنشان بودند صلاح این بود که وی تا انتها در منصب خود باقی بماند.

عزیزی گفت: مرضیه وحید‌دستجردی تنها وزیر زن در کابینه دولت دهم بود و شایسته بود به احترام همه زنان ایران ایشان را در منصب خود حفظ می‌کردند.

عزیزی با دخیل دانستن جریان انحرافی در این تصمیم رئیس جمهور یادآور شد: همه نمایندگان تابع نظر مقام معظم رهبری هستند و از این رو دربرابر جریان انحرافی ایستادگی خواهند کرد.

رئیس‌جمهور پنج شنبه (۷ دی) طی حکمی، مرضیه وحید دستجردی را از سمت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عزل و محمدحسن طریقت منفرد  را به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha