سلامت نیوز : متن کامل بیانیه رئیس کل سازمان نظام پزشکی که در پی برکناری وحید دستجردی از سمت وزارت بهداشت صادر شده به شرح زیر است:

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ سلامت و بهداشت و درمان همواره یکی از مهمترین بخش‌های جامعه می‌باشد که ارتباط مستقیم و پیوسته‌ای با کیفیت زندگی مردم کشور دارد.

در 33سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاخص‌های سلامت نسبت به قبل از انقلاب رشد چشمگیری داشته که همۀ این دستاوردها مرهون عنایات الهی، تلاش قابل تقدیر آحاد جامعه پزشکی، مسئولان نهادهای سیاستگزاری و اجرایی در دولت‌های مختلف از ابتدای انقلاب بوده است.

اقدام غیرانسانی تحریم دارویی و تجهیزات پزشکی توسط کشورهای اروپایی و آمریکا‌، چالش‌های زیادی را برای وضعیت بهداشت و درمان به ویژه در تأمین داروی مردم عزیز کشورمان طی چند ماه اخیر به وجود آورده است که امید است با توجه و حمایت بیشتر دولت و همت مسئولان ذیربط شاهد برطرف شدن هر چه سریعتر این مشکلات باشیم. ا

اینجانب به نمایندگی از جامعه فرهیخته پزشکی کشور وظیفۀ خود می‌دانم از زحمات وتلاش‌های سرکار خانم دکتر مرضیه وحید دستجردی به عنوان اولین وزیر زن پس از پیروزی انقلاب در این 3.5 اخیر قدردانی نمایم و برای ایشان آرزوی موفقیت و بهروزی می‌کنم.

همچنین از تلاش‌ها و خدمات برادر عزیزم آقای دکتر باقر لاریجانی در بیش از 7 سال مدیریت دانشگاه علوم پزشکی تهران که باعث ارتقاء جایگاه علمی و پژوهشی دانشگاه شده است تقدیر و تشکر می‌کنم و آرزوی توفیقات روزافزون ایشان را دارم.

امید است با حضور جناب آقای دکتر طریقت منفرد که سوابق و تجارب گرانقدری در عرصه‌های مختلف اجرایی در حوزه سلامت و بهداشت و درمان داشته‌اند و با حمایت جدی و توجه بیش از پیش دولت به مقوله سلامت، شاهد رفع مشکلات و چالش‌های موجود و ساماند‌هی وضعیت بهداشت و درمان مردم در اقصی نقاط کشور عزیزمان ایران باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha