سلامت نیوز : کارشناسان بهداشت روانی در کالیفرنیا در یک بررسی آماری جدید دریافته‌اند که سال گذشته حدود نیم میلیون نفر از مردم این ایالت افکار خودکشی داشته‌اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ کارشناسان مرکز مطالعات خط مشی سلامت لوس آنجلس در دانشگاه کالیفرنیا از داده‌های مربوط «بررسی مصاحبه‌های سلامت کالیفرنیا در سال 2009» برای دستیابی به آمار فوق استفاده کرده‌اند. این بررسی نشان داد بالاترین آمار گرایش به خودکشی در این ایالت طی سال گذشته در بین گروه‌هایی بوده که روابط جنسی نامشروع و ناسالم داشته‌اند. بررسی‌های نشان داد که افکار خودکشی در این گروه‌ها سه برابر بیش از سایر افراد بالغ ساکن کالیفرنیا است.

دکتر دیوید گرانت رییس این پروژه مطالعاتی می‌گوید: در این ایالت 65 درصد از کل بزرگسالانی که به دلیل ابتلا به آشفتگی‌های روانی شدید نیازمند خدمات بهداشت روانی هستند و اخیرا افکار جدی میل به خودکشی داشته‌اند عملا هیچ گونه خدمات درمانی مفید و موثر دریافت نمی‌کنند.

گرانت افزود: در این ایالت خودکشی دهمین عامل مهم مرگ و میر است و روزانه به طور متوسط 9 مورد مرگ ناشی از خودکشی به دلیل عدم برخورداری از بهداشت روانی مطلوب در کالیفرنیا اتفاق می‌افتد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha