ممکن است رئیس جمهور برای این که برکناری وزیر بهداشت را موجه جلوه دهد به بانک مرکزی دستور بدهد که ارز و بودجه لازم را به صورت فوری به این وزارتخانه تزریق کنند.

مخالفت کمیسیون بهداشت مجلس با برکناری وزیر چندبار به دولت اعلام شد
سلامت نیوز : رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه این کمیسیون چندین بار مخالفت خود را با برکناری وزیر بهداشت به دولت اعلام کرده بود، پیش بینی کرد: ممکن است رئیس جمهور برای این که برکناری وزیر بهداشت را موجه جلوه دهد به بانک مرکزی دستور بدهد که ارز و بودجه لازم را به صورت فوری به این وزارتخانه تزریق کنند.
حسینعلی شهریاری در گفتگو با مهر، با بیان این که عزل وزیر بهداشت را به مصحلت حوزه بهداشت و درمان نمی داند، گفت: هم من و هم اکثر نمایندگان مجلس با این عزل  مخالف بودیم.
 
وی افزود: دراین مقطع زمانی اکثریت بدنه مجلس با استیضاح هیچ وزیری موافق نیست، برای اینکه با جابه جایی وزیران  دراین مقطع زمانی وضعیت ومشکلات وزراتخانه بدتر می شود زیرا زمانی باقی نمانده است و هر وزیری هم بیاید نمی تواند برنامه ریزی کند و زیرمجموعه های تحت فرمان خود را سروسامان بدهد.
 
نماینده زاهدان تصریح کرد: متاسفانه بدترین کار شاید این باشد که در این مقطع زمانی بخواهند وزیری را تغییر بدهند.
 
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان عملکرد وزیر سابق بهداشت را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: خانم دکتر دستجردی هم از نظر ما موفق عمل کرده بود و کمیسیون بهداشت ودرمان به هیچ وجه موافق عزل و برکناری وزیر بهداشت نبود.
 
این نماینده افزود: بانک مرکزی درزمان وزارت خانم دستجردی ارز و بودجه به وزارت بهداشت و درمان نداد و طرح هایی مانند طرح پزشک خانواده بودجه لازم برای اجرایی شدن نداشت، ما امروزمشکلات جدی در بخش بهداشت ودرمان داریم که همه اینها به سوء مدیریت دولت و بانک مرکزی باز می گردد و هیچ ارتباطی به عملکرد خانم دستجردی ندارد.
 
وی ادامه داد: امروز هم ممکن است آقای رئیس جمهور برای این که بخواهد برکناری وزیر بهداشت را موجه جلوه بدهد به بانک مرکزی دستور بدهد که ارز و بودجه لازم را به صورت فوری به این وزارتخانه تزریق کنند تا توجیهی برای برکناری وزیربهداشت داشته باشد.
 
شهریاری درپایان با تاکید بر این که درچندین مرحله مخالفت خود را با برکناری مرضیه دستجردی به دولت اعلام کرده بود، بیان داشت: ما پیش ازاین مخالف برکناری خانم وزیر بودیم و درمسائل مختلفی که پیش آمده بود کمیسیون مخالفت خود را با برکناری وزیر بهداشت اعلام کرده بود و حتی خود من هم درصحن علنی مجلس اعلام کرده بودم که برکناری وزیر بهداشت به مصحلت نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha