یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۵
کد خبر: 63908
سلامت نیوز : رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: خانم دستجردی به دلیل انتقاداتی که نسبت به سرانه ارز درباره تامین داروی مورد نیاز و کمیاب داشت و به دلیل حمایت از باقر لاریجانی برکنار شد و به اعتقاد من این برکناری با رویکرد و نگرش سیاسی صرف انجام شده است.

فاطمه رهبر در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص برکناری تنها وزیر زن کابینه احمدی نژاد اظهار داشت: جای تاسف دارد که فارغ از موضوع جنسیتی خانم دستجردی به عنوان وزیر متخصص و متعهد و پرتلاش با توجه به مدتی که تصدی را به عهده داشت و تغییرات چشمگیر و در خور توجهی در وزارتخانه تحت مدیریت خود ایجاد کرده بود، برکنار شد.گویا در دولت زمینه انتقاد پذیری وجود ندارد.

نماینده مجلس نهم شورای اسلامی شایعه برکناری دستجردی را مسئله ای دانست که چند روز پیش طرفداران دولت آن را به نمایندگان مجلس نسبت داده بودند و در این زمینه تصریح کرد: جالب است که طرفداران دولت شایعه عزل خانم دستجردی را به نمایندگان مجلس نسبت دادند و گفتند که مجلسیان نخستین بار شایعه برکناری دستجردی را مطرح کرده اند.

وی در ادامه به مصاحبه رحیمی اشاره کرد و افزود: معاون اول رئیس جمهور نیز به تازگی در مصاحبه ای اعلام کرد تا زمانی که احمدی نژاد هست من هستم و تا زمانی که من هستم خانم دستجردی هم هست. این واقعا زشت است که به فاصله یک هفته این اتفاق افتاده است.

رهبر گفت: به نظر من هیچ جای تغییر و تحولی در وزارت بهداشت وجود نداشت. کمیسیون بهداشت مجلس نیز در این باره اعلام موضع خواهد کرد.

این عضو فراکسیون مجلس شورای اسلامی برهم زدن آرامش را طبق فرمایشات رهبری خیانت دانسته و خاطر نشان ساخت: آرامش در شرایط فعلی امری ضروری است. هرکس بخواهد آن را برهم زند و اختلافات را به مردم بکشاند خیانت کرده است. اما متاسفانه ما شاهد این هستیم که چه در دولت و چه در مجلس برخی ایجاد تنش می کنند اما باید در نظر داشت که این روزها وقت ایجاد تنش نیست و دولت باید تلاش های خود را به حد اعلا برساند.

وی در پایان گفت: خانم دستجردی از بهترین وزرای کابینه‌های دولت جمهوری بوده‌اند و بهانه‌ی خاص و دلیلی منطقی برای برکناری ایشان وجود نداشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha