همایش سراسری تجلیل از پرستاران شایسته کشور از سوی جمعیت اسلامی پرستاران در اسفندماه امسال در جزیره کیش برگزار میگردد.

همایش سراسری تجلیل از پرستاران شایسته کشور
سلامت نیوز :پرستاری به عنوان رکن ارتباطی بین ساختار بهداشت و درمان کشور و مجموعه خدمات گیرندگان به عنوان بیمار و مددجو قطعاً نیازمند توجه ویژه مسئولین در برنامه ریزی و تعالی سازمانی می باشد .
به گزارش سلامت نیوز همایش سراسری تجلیل از پرستاران شایسته کشور از سوی جمعیت اسلامی پرستاران در اسفندماه امسال در جزیره کیش برگزار میگردد.

 محورهای این همایش عبارتند از
: تجلیل از پرستاران شایسته کشور ، تبیین جایگاه حرفه پرستاری در اجتماع و در تیم سلامت ، تجلیل و پاسداشت مقام پیشکسوتان و نخبگان حرفه پرستاری ، تجلیل از محققین و اساتید برجسته حرفه پرستاری ، معرفی مولفین و ناشرین برتر در حوزه پرستاری ، ایجاد محیطی شاد و فرح بخش و بدور از سختی های محیط کار در مدت برگزاری همایش در جزیره زیبای کیش

مهلت ارسال مقاله تا سی ام دی ماه امسال می باشد و هدف از برگزاری این همایش ارتقاء سطح دانش و به روز رسانی اطلاعات مدیریتی شاغلین مختلف حرف پرستاری ، تقدیر از بزرگان ، پیشکسوتان ، نخبگان حرفه پرستاری و پرستاران شایسته کشور همچنین به شرکت کنندگان در پایان دوره گواهینامه رسمی همایش ، گواهینامه دوره های کاربردی کوتاه مدت مرکز آموزش جمعیت پرستاری و هدایای ویژه کنفرانس اعطاء می شود.

برگزار کننده این همایش جمعیت اسلامی پرستاران ایران و حامیان آن نیز اتحادیه کارکنان بیمارستانها و مراکز درمانی کشور و موسسه آسیایی مدیران شایسته سلامت می باشد. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند از آدرس www.irnurse.ir بازدید نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha