سلامت نیوز : در نشست كادر پزشكی تهران به منظور انتخاب هیات اجرایی ششمین دوره انتخابات نظام پزشكی كه روز دوشنبه 27 آذرماه 1391 در سالن اجلاس دانشگاه برگزار شد، دكتر لاریجانی رییس سابق دانشگاه و رییس هیات اجرایی شهر تهران گفت: بر اساس قانون و همزمان با تشكیل هیات نظارت و گروه های اجرایی، لازم بود كه جلسه ای با حضور 50 تن از معتمدین در تهران داشته و با رای آنها 20 نفر را انتخاب نماییم تا بر روند اجرای انتخابات نظارت نمایند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اخبار پزشکی ؛ وی با اشاره به كاندیداتوری رییس فعلی سازمان نظام پزشكی در انتخابات آتی افزود: وزیر بهداشت اجرای انتخابات صحیح و سالم در شهر تهران را بر عهده دانشگاه علوم پزشكی تهران گذاشته و با تشكیل هیات نظارت مركزی و هیات نظارت تهران، مسئولیت تعیین صلاحیت ها بر عهده آنان گذاشته شده است.

رییس سابق دانشگاه، تجربه برگزاری انتخابات در 4 سال گذشته را موجب مثبت خواند و افزود: روند كار بر اساس آیین نامه و زمانبندی، اعلام شده است امسال نیز تلاش می كنیم با همان شیوه كار انتخابات را پیش ببریم.دكتر لاریجانی بر ضرورت برگزاری انتخابات سالم تاكید كرد و یادآور شد: بر اساس تجربه سالهای گذشته، تدابیری را به منظور رفع مشكلات در نظر گرفته ایم تا عدم هماهنگی های سالهای قبل كمتر شود.

دكتر بلورچی، مشاور رییس دانشگاه و عضو هیات اجرایی ششمین دوره انتخابات نظام پزشكی شهر تهران، گفت: انتخابات نظام پزشكی بر اساس قانون سازمان نظام پزشكی هر 4 سال یكبار برگزار شده و مسئولیت اجرای ششمین دوره آن بر عهده دانشگاه علوم پزشكی تهران نهاده شده است.

وی افزود: بر اساس جدول زمانبندی، پس از اعلام رسانه ای و تشكیل هیات مركزی نظارت، بایستی ظرف مدت تعیین شده (از 13 تا 27 آذرماه) و بر اساس تبصره 3 ماده 5 آیین نامه اجرایی هیات مدیره نظام پزشكی كل كشور، هیات اجرایی انتخابات تعیین نیز شود.

دكتر بلورچی خاطر نشان كرد: امروز 50 نفر از معتمدین و پزشكان برگزیده شهرستان تهران به مراسم دعوت شدند كه از این میان 43 نفر حضور یافته و به اتفاق آراء 20 تن از اعضای هیات اجرایی و 5 عضو علی البدل انتخاب شدند.

وی با اشاره به انتخاب دكتر لاریجانی به عنوان رییس هیات اجرایی ششمین دوره انتخابات نظام پزشكی شهر تهران گفت: محل استقرار هیات نظارت در موزه تاریخ پزشكی تعیین شده و انتخابات 4 اسفندماه در پردیس همت برگزار می شود.

اسامی اعضای هیات اجرایی انتخابات ششمین دوره انتخابات نظام پزشكی شهر تهران
1-    دكتر غلامرضا پورمند
2-    دكتر محمد زارع
3-    دكتر ولی الله محرابی
4-    دكتر اكبر فاضل
5-    دكتر غلامرضا شاه حسینی
6-    دكتر علی ابطحی
7-    دكتر سید محمود طباطبایی
8-    دكتر رسول دیناروند
9-    دكتر احمد رضا سروش
10-    دكتر علی عرب خردمند
11-     دكتر مصطفی محقق
12-    دكتر عباس حسنی
13-    دكتر محمد رضا فرتوك زاده
14-    دكتر ابوالقاسم اباسهل
15-    دكتر مسلم بهادری
16-    دكتر سید مهدی بلورچی
17-    دكتر محمد پژوهی
18-    دكتر ناصر سیم فروش
19-    دكتر مسعود محمد پور
20-    دكتر الهه وحید دستجردی
همچنین اعضای علی البدل این دوره
1-    دكتر احمد عامری
2-    دكتر مصدق جباری
3-    دكتر سید محمد توانگر
4-    دكتر حمیدرضا پور حسینی
5-    دكتر محمد رضا شمس اردكانی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha