سلامت نیوز : احمدعلی عنایتی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نخستین جشنواره تحقیقاتی طبری اظهار داشت: راه‌های پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران هموار شد و محققان با حضور در این دانشگاه می‌توانند فعالیت‌های علمی‌شان را بروز دهند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ادامه با اشاره به کسب رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی مازندران در بین دانشگاه‌های تیپ دو کشور به لحاظ علمی، تحقیقاتی و پژوهشی تاکید کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی مازندران به جایگاه واقعی‌اش دست یافت.

این مسئول تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی مازندران به لحاظ پژوهش در رتبه هفتم دانشگاه‌های کشور قرار دارد و در تولید علم در بخش دانشجویی بدون رقیب رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

عنایتی در ادامه به دیگر اقدامات پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران اشاره کرد و گفت: با اقدامات انجام شده در سطح دانشگاه علوم پزشکی مازندران مجله دانشگاه علوم پزشکی مازندران بسیار خوب درخشید.

وی در پایان درباره دیگر برنامه جشنواره طبری از حضور دانشگاه‌های قطب شمال کشور در این جشنواره خبر داد و بیان داشت: در روز اختتامیه این جشنواره در روز چهارشنبه از پژوهشگران برتر دانشگاه‌های قطب شمال کشور تقدیر می‌شود.

در حاشیه برگزاری این جشنواره نمایشگاهی از دستاوردهای پژوهشی دانشکده‌های علوم پزشکی مازندران که به مدت سه روز برپا شد و آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این نمایشگاه  عرضه شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha