سلامت نیوز : سردار مؤیدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در مراسم افتتاح آزمایشگاه مواد مخدر پلیس فاتب اظهار داشت: ما باید با همه ابزارها و امکانات خود به جنگ با دشمن پنهان و نامرئی برویم که همان مواد مخدر است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی به لحاظ وجود قوانین و زیرساخت‌های مناسب که پس از انقلاب شکل گرفت امروزه از این بسترها در راه مبارزه با مواد مخدر استفاده شده و خوشبختانه جمهوری اسلامی در این زمینه توفیقات خوبی داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا تأکید کرد: ما باید با ابزار مدرن به جنگ مافیا برویم چرا که اگر با استفاده از ابزار سنتی بخواهیم با قاچاقچیان بجنگیم از آنها عقب می‌مانیم.

سردار مؤیدی به گام‌های عملی پلیس در چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: پلیس در سال‌های اخیر گام‌های عملی مؤثری را برای مبارزه با مواد مخدر برداشته و اگر امروز در دنیا حرفی برای گفتن داریم در بخش مبارزه با مواد مخدر است.

مؤیدی اظهار داشت: یکی از کمبودهای ما نبود آزمایشگاه مواد مخدر بود که امروز با افتتاح آن این دغدغه و نگرانی نیز برطرف شده است.

وی افزود: افتتاح آزمایشگاه مواد مخدر به منظور کسب اطلاعات دقیق و کشف و شناسایی عناصر اصلی و نیز رفع ابهامات می‌تواند نقش مؤثری داشته باشد و بدون شک ستاد مبارزه با مواد مخدر در این راستا نقش تعیین‌کننده‌ای داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha