سلامت نیوز : مشاور و معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت با اشاره به مشکلات بیمارستان‌های در تامین هزینه‌های بیماران پیوندی، گفت: "پیوند" جزو اولویت‌های وزارت بهداشت است.

دکتر محمودرضا محقق در گفت‌وگو با (ایسنا)، به مشکلات بیمارستان‌ها در تامین هزینه‌های بیماران پیوندی اشاره کرد و گفت: امسال در راستای اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، پرداخت‌ها اولویت بندی شده‌اند. "پیوند" جزو اولویت‌های وزارت بهداشت است و از هر منبعی که بتوانیم اعتبارات لازم را تهیه و برای بیماران پیوندی هزینه می‌کنیم.

وی افزود: هر هزینه‌ای که دانشگاه‌ها تا پایان شهریور ماه در حوزه بیماران پیوندی داشته‌اند به آنها پرداخت شده است. در مجموع از ابتدای سال تا پایان شهریور ماه حدود 10 میلیارد تومان از محل سایر منابع تهیه و در حوزه پیوند هزینه‌ شده است.

محقق با اشاره به اقدامات و پیگیری‌های انجام شده از سوی وزارت بهداشت در جهت ساماندهی امور درمان در کشور، گفت: معاونت درمان وزارت بهداشت به عنوان متولی اصلی ساماندهی امور درمانی، با هماهنگی‌ حوزه‌های مرتبط بویژه اداره کل تجهیزات پزشکی، تلاش دارد تا بیماران در مسیر درمان خود با حداقل مشکلات روبرو شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha