سلامت نیوز : سید عبدالکریم نظیفی اظهار داشت: همزمان با اربعین حسینی جوانان هلال احمر مراسم عزاداری اربعین حسینی را در هیئت حضرت علی اکبر (ع) جوانان هلال احمر همزمان با تهران در حدود 200 شهر کشور برگزار می‌کند و حدود 100 هزار جوان هلال احمری همراه با سایر عاشقان اهل بیت (ع) به سوگ اربعین حضرت سیدالشهدا (ع) می‌نشینند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ نظیفی با بیان اینکه هیئت حضرت علی اکبر (ع) برای سومین سال پیاپی مراسم عزاداری اربعین حسینی (ع) را برگزار می‌کند گفت: در تهران 3 هزار جوان هلال احمری با حضور در هیئت حضرت علی اکبر (ع) همراه با سایر مردم اربعین حضرت سیدالشهدا (ع) را به سوگ می‌نشینند.

مشاور رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از جمله برنامه‌های جانبی پیش بینی شده در کنار برگزاری مراسم اربعین حسینی(ع) برپایی ایستگاه‌های سلامت، فرهنگی و صلواتی عنوان کرد.

نظیفی، ثبت نام برای اهدای عضو و اهدای خون را از جمله برنامه‌های این سازمان در ایستگاه صلواتی خواند و افزود: در ایستگاه فرهنگی نیز ضمن توزیع برشورهای مرتبط با ترویج فرهنگ امدادی، فرم هایی تحت عنوان " طرح زائر کربلا" بین مراجعه کنندگان توزیع و در نهایت حدود 20 نفر از شرکت کنندگان در این طرح به قید قرعه به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

مسئول هیئت حضرت علی اکبر (ع) جوانان هلال احمر، حضور عموم عاشقان اهل بیت (ع) و سیدالشهدا (ع) در مراسم عزاداری اربعین حسینی این هیات را آزاد دانست و گفت: مراسم عزاداری اربعین حسینی (ع) به سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین غروی و مداحی آقایان هلالی، بهمنی، طاهری و رحیمی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha