سلامت نیوز : مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر از اشتغال ۲ هزار عضو سازمان جوانان و تدارکات هلال احمر در طرح تولید گیاهان دارویی خبر داد.

پویا حجیان در گفت‌و‌گو با ایلنا در رابطه با جزییات مصوب شده طرح تولید گیاهان دارویی در جمعیت هلال احمر گفت: با تصویب شورای عالی اشتغال کلیات طرح ایجاد اشتغال برای جوانان عضو جمعیت هلال احمر از طریق جمع‌آوری و تولید داروهای گیاهی و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در سازمان جوانان و سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر به تصویب رسید.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر اظهار کرد: با تصویب کلیات طرح ایجاد اشتغال برای جوانان عضو جمعیت هلال احمر، ۲ هزار جوان عضو هلال احمر در زمینه جمع آوری و تولید داروهای گیاهی به اشتغال گرفته می‌شوند.

حاجیان ضمن اشاره به جلسات مشترک جمیت هلال احمر و معاونت رییس جمهور، خاطرنشان کرد: در پی طرح موضوع اشتغال جوانان عضو جمعیت هلال احمر از سوی معاون اول رئیس جمهور در هفته هلال احمر، روز گذشته جلسه شورای عالی اشتغال با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به لزوم استفاده بیشتر از گیاهان دارویی، طرح تولید داروهای گیاهی با هدف اشتغال‌زایی اعضای سازمان جوانان هلال احمر به تصویب رسید.

حاجیان در رابطه با اهداف اصلی طرح تولید گیاهان دارویی، افزود: این طرح قرار است با هدف ایجاد اشتغال و کاهش پدیده بیکاری، توسعه کشاورزی و کمک به نظام سلامت و بهداشت و درمان کشور اجرا شود.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر در رابطه با مرحله اولیه اجرای طرح تولید گیاهان دارویی خاطرنشان کرد: در مرحله اول به صورت پایلوت در ۷ استان کرمانشاه، لرستان و مازندران، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، اردبیل، کردستان به اجرا درآید.

وی اظهار کرد: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر که وظیفه ساماندهی نیروهای جوان عضو هلال احمر را بر عهده دارد و همچنین سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر با توجه ظرفیت مناسبی که در زمینه تولید عصاره‌های گیاهی دارد، در راستای تحقق این طرح و اشتغال جوانان عضو هلال احمر تلاش می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha