مسئولان و مدیران ادارات و نهادهای دولتی با توجه به تعطیلی مهدهای کودک، پیش دبستانی و دبستان‌ها با مرخصی کارمندان و کار در منزل آن‌ها موافقت کنند.

سلامت نیوز : در پی افزایش آلاینده‌ها و آلودگی هوا مهدهای کودک، پیش‌دبستانی و دبستانهای مناطق ۲۲ گانه شهر تهران، شهر ری و شمیرانات در روزهای سه شنبه و چهار شنبه ۱۲ و ۱۳ دی ماه جاری تعطیل شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ؛ کمیته هشدار آلودگی هوای تهران، با توجه به افزایش غلظت آلودگی هوا به علت وجود ذرات معلق کمتر از ۲ و نیم میکرون با تعطیلی مهدهای کودک، مراکز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در روزهای یاد شده موافقت کرد.

در این جلسه همچنین عنوان شد که مسئولان و مدیران ادارات و نهادهای دولتی با توجه به تعطیلی مهدهای کودک، پیش دبستانی و دبستان‌ها با مرخصی کارمندان و کار در منزل آن‌ها موافقت کنند.

همچنین بر اساس تصمیم این کمیته، طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۲ و ۱۳ دی ماه جاری طرح «زوج و فرد» از در منازل آغاز می‌شود. بر این اساس تنها خودروهای دارای آرم طرح ترافیک در روزهای یاد شده، مجاز به تردد هستند. بنابراین خودروهای دارای پلاک فرد روز سه‌شنبه و خودروهای دارای پلاک‌ زوج، روز چهارشنبه مجاز به تردد هستند.

همچنین بر اساس مصوبات این کمیته، در روزهای سه شنبه و چهارشنبه، طرح ترافیک روزانه نیز فروخته نخواهد شد.

اطلاعات رسیده از ایستگاه سنجش آلودگی هوا نشان می‌دهد غلظت ذرات معلق کمتر از ۲ و نیم میکرون با ۱۷۸ PSI در شرایط «هشدار» قرار دارد. همچنین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون نیز با ۱۱۲ PSI در شرایط «هشدار» است. از سوی دیگر در برخی ایستگاه‌ها مانند دروس با ۱۹۸ و شهید بهشتی با ۱۹۲ PSI به مرز اضطرار رسیده‌ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha