سلامت نیوز : مدیرکل سلامت شهرداری تهران اعلام کرد: در ایام دهه فجر برگزیدگان نخستین جشنواره سالانه سلامت و پیشگیری از دیابت محله در دو حوزه مستقل شهروندان و اصحاب رسانه تجلیل می شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ دکتر محمد مهدی گلمکانی تاکید کرد: این جشنواره در دو بخش مجزا میان شهروندان علاقمند به اطلاع رسانی و فعالیت های آموزشی و پیشگیرانه در زمینه دیابت واصحاب رسانه در حوزه های تخصصی مطبوعات پیش بینی شده است.وی از خبرنگاران، سردبیران و دبیران فعال در حوزه سلامت خواست در صورتی که آثار برتر خود را تاکنون به ستاد این جشنواره ارسال نکرده اند، تا پایان دی ماه، دبیر خانه این ستاد آماده دریافت آثار برتر اصحاب رسانه در زمینه پیشگیری از دیابت است.
 
دکتر گلمکانی تصریح کرد: اخبار، مقالات و گزارش های مکتوب تصویری و صوتی رسانه ها، در کمیته ای ارزیابی و آثار برتر در حوزه رسانه های مکتوب، نوشتاری و دیداری معرفی و آثار برتر در حوزه رسانه های مکتوب نوشتاری و دیداری معرفی و از صاحبان این آثار قدردانی می شود.
 
مدیر کل سلامت شهرداری تهران از شهروندان علاقه مندی که در زمینه پیشگیری از دیابت در زمینه های مختلف هنری از جمله عکاسی،  نقاشی و داستان نویسی آثار خود را تاکنون به دبیرخانه این ستاد ارسال نکرده اند هم خواست، حداکثر تا پایان دی ما نسبت به ارسال آثار خود به این ستاد اقدام کنند.
 
نخستین جشنواره سالانه سلامت و پیشگیری از دیابت در محل به همت اداره کل سلامت شهرداری تهران و حمایت شرکت نوونوردیسک و انجمن دیابت برگزار می شود.
 
دبیرخانه ستاد برگزاری نخستین جشنواره سالانه سلامت و پیشگیری از دیابت در محله، در نشانی تهران خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی(پالیزی) شهرداری منطقه هفت، طبقه چهارم، اداره سلامت قرار دارد.
 
همچنین شماره تلفن و نمابر 02188496844 نیز برای پاسخگویی به پرسش های احتمالی شهروندان و اصحاب رسانه پیش بینی شده که در ساعات اداری کارشناسان این اداره پاسخگو می باشند.
 
حدود 15 درصد شهروندان تهرانی  مبتلا به یکی از انواع دیابت نوع یک یا دو هستند که با توجه به گسترش زندگی شهری و کم تحرکی شهروندان و استفاده از غذاهای آماده در صورت عدم آگاهی شهروندان این نوع بیماری حیات شهروندان بیشتری را تهدید می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha