معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت بهداشت از برگزاری آزمون استخدام وزارت پهداشت برای بكارگیری 12 هزار نیروی جدید در 11 آبان امسال خبر داد.

رحمت‌الله حافظی در گفت‌و‌گو با فارس‌ افزود: این آزمون توسط دانشگاه‌های علوم پزشكی بر اساس ظرفیت تعیین شده و مجوز استخدامی هر یك از آن‌ها به طور جداگانه برگزار می‌شود.
وی اضافه كرد: مجوز استخدامی تمام دانشگاه‌های علوم پزشكی صادر شده و رسته‌های استخدامی مورد نیاز آن‌ها تعیین شده است و تمام دانشگاه‌های علوم پزشكی موظفند بر اساس مجوزهای موجود آگهی استخدام دانشگاه خود را در یكی از روزنامه‌های معتبر چاپ كنند تا به اطلاع عموم برسد.
حافظی گفت: بر اساس قانون مصوب مجلس، وزارت بهداشت مجاز است به ازای افراد بازنشسته این وزارتخانه نیروی جدید استخدام كند علاوه بر آن می‌تواند تا پایان زمان اجرای برنامه توسعه چهارم سالانه 6 هزار نفر نیروی جدید بهداشتی ـ درمانی استخدام كند.
وی افزود: بر اساس این قوانین وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشكی امسال حدود 12 هزار نفر نیروی بهداشتی ـ درمانی و اداری ـ مالی استخدام می‌كنند.
وی گفت: قرار بود آزمون استخدام وزارت بهداشت در دو نوبت طی سال جاری برگزار شود اما فقط چند دانشگاه علوم پزشكی توانستند آزمون اول را در تیر برگزار كنند و اكنون اكثر دانشگاه‌های علوم پزشكی همه ظرفیت استخدامی خود را در یك نوبت آزمون كه 11 آبان برگزار می‌شود، استخدام می‌كنند
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha