سلامت نیوز : غلامرضا حیدری شامگاه دوشنبه در بازدید از بیمارستان جدیدالاحداث برازجان اظهار داشت: توجه به سلامت و بهداشت امر بسیار مهمی است و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تمام ظرفیت برای رشد شاخص‌های بهداشتی تلاش می‌کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات بهداشتی و تامین سلامت جامعه از اولویت‌های این دانشگاه در سال جاری است و برای تحقق این مهم نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به روند مطلوب ساخت بیمارستان برازجان خاطرنشان کرد: مسئولان در چند سال اخیر برای احداث این بیمارستان تلاش بسیار زیادی داشته‌اند و به فضل خدا این روند تداوم خواهد داشت.

حیدری از راه‌اندازی بیمارستان جدید برازجان در سال جاری خبر داد و گفت: نسبت به تجهیزات مورد نیاز و نیروی انسانی تمام تلاش‌های خود را به‌عمل می‌آوریم تا در موعد مقرر بیمارستان برای مردم شریف دشتستان افتتاح و راه‌اندازی شود.

وی عنوان کرد: اقداماتی را با کمک و همکاری فرمانداری دشتستان و شبکه بهداشت و درمان دشتستان انجام می‌دهند تا قسمتی از زمین‌های همجوار برای توسعه آینده بیمارستان شهید گنجی به بیمارستان افزوده شود.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان نیز گفت: دشتستان از شهرستان‌های مهم استان و کشور است و ایجاد و تکمیل این بیمارستان گامی در بهبود وضعیت سلامت در این شهرستان است.

غلامرضا کهن اذعان داشت: بیمارستان جدید برازجان 160 تخت‌خوابی است و انتظار داریم با راه‌اندازی این مجموعه خدمات لازم به مردم دشتستان و شهرستان‌های همجوار فراهم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha