سلامت نیوز :برنامه های روز چهارشنبه که در رادیو سلامت در موج 102 اف ام پخش خواهد شد به شرح زیر است:

فراسو( چهارشنبه 24 مهر )
عنوان برنامه ای است از گروه صبحگاهی رادیو سلامت که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی می پردازد . این برنامه چهار شنبه با حضور خانم زهرا ید اللهی روانپزشک و عضو انجمن روانپزشکی انستیتو ایران به موضوع کنترل و پیشگیری از رفتارهای دلخراش می پردازد . فراسو ساعت 15/8 پخش می شود.

  صدای مشاور
 عنوان برنامه ای است که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی میپردازد. این برنامه چهار شنبه با حضور آقای دکتر خوش نیت متخصص تغذیه  و عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی به موضوع  چاقی  می پردازد . صدای مشاور هر روز ساعت 11 تا 12 پخش می شود .

بزهکاری و نوجوانی
عنوان برنامه ای است از گروه عصر گاهی رادیو سلامت که به بررسی علل بزهکاری در جامعه و راهکارهای پیشگیری از آن میپردازد . این برنامه فردا با حضور آقای دکتر چگینی روانشناس به موضوع مشکلات خانواد ه و تاثیر آن بر بزهکاری  می پردازد  .این برنامه روزهای چهارشنبه ساعت 13 پخش می شود.

مردم و سلامت
عنوان برنامه ای است از گروه نیم روزی رادیو سلامت که به مسائل و مشکلات مردم در حوزه های مختلف سلامت می پردازد و شنوندگان میتوانند ضمن تماس با برنامه مشکلات خود را مطرح نمایند . این برنامه روز چهار شنبه با حضور یکی از کارشناسان انجمن نابینایان به موضوع مشکلات نابینایان می پردازد . مردم و سلامت هر روزساعت 10/10 تا 11 پخش می شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha