سلامت نیوز: نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به مقوله سلامت، گفت: برخورد دولت با بخش سلامت کشور امر خوشایندی نبود.
محمدرضا رضایی کوچی در گفت و گو با ایسنا، ضمن انتقاد از برکناری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، افزود: مقوله سلامت و بهداشت و درمان جزو کلیدی ترین و اصلی ترین اولویت های کشور است و نباید با این مقوله اینگونه برخورد کرد.
رضایی کوچی با اشاره تخصصی بودن بخش بهداشت و درمان کشور، گفت: اکنون هم باید رئیس جمهور در این مدت باقیمانده از عمر دولت دهم ضمن حمایت از سرپرست جدید وزارت بهداشت، زمینه مناسب برای تامین کامل ارز دارو، و تجهیزات مورد نیاز پزشکی، در راستای رفع مشکلات بیمارستانها و از همه مهمتر تداوم موفق برنامه پزشک خانواده گام بردارد تا دغدغه های مردم کاسته شود.
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس نهم با اشاره به دیدار روز گذشته مجمع خیرین سلامت با رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: وقتی رهبری تاکید بسیار دارند که مقوله سلامت و بهداشت و درمان جزء اولویت‌های اصلی و مسائل درجه یک کشور باشد و مسئولان و دلسوزان خیال مردم از مسئله درمان آسوده کنند یعنی باید همه وظیفه خود بدانیم بخش سلامت را بیش از پیش حمایت کنیم و از جنجال ها دور کنیم.
رضایی با تاکید بر اینکه نباید سلامت مردم را به بازی گرفت، افزود: باید تامین نیازهای دارویی و درمانی بخش سلامت باید در اولویت قرار گیرد و سلامت مردم برای دولت در درجه اول اهمیت قرار داشته باشد.
نماینده جهرم در خانه ملت افزود: با توجه به شرایط تحریم در کشور باید مشکلات را به گونه‌ای مدیریت کرد تا کمتر به مردم فشار بیاید، از این رو مسئولان باید با حساسیت لازم زمینه را برای ایجاد جامعه‌ای سالم و پویا رقم بزنند و اولویت اول کشور یعنی بخش سلامت کشور مبنای تلاش های مدیران دولت قرار گیرد.
رضایی ضمن اعلام بی اطلاعی مجلس از اقدام دولت در برکناری وزیر بهداشت، خاطرنشان کرد: مجلس با برکناری خانم دستجردی مخالف بود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha