سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۶
کد خبر: 64145

سلامت نیوز : به رسول خضری امروز در گفت‌و‌گو با فارس  اظهار داشت: ملت ایران مردمی با وفا، سخاوتمند و بزرگوار در دنیا هستند و در همه جای دنیا این یک امر طبیعی است که مردم به ویژه در بخش درمان همکاری داشته باشند و بسیاری از کارها را خودشان به عهده گیرند تا کمکی به درمان هموطنان خود انجام داده باشند.

وی با بیان اینکه در کشور امکانات بسیاری وجود دارد که باید مدیریت و تجمیع شود، افزود: یقین دارم در آینده نزدیک مسائل تأمین سلامت و درمان مردم به آسانی انجام خواهد شد.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تأمین امنیت و سلامت مردم از اولویت‌های نظام است، خاطرنشان کرد: هرچه گام در حوزه تعلیم و تربیت و سلامت برداشته شود به همان اندازه پیشرفت در این امور افزایش می‌یابد.

خضری خواستار توجه هر چه بیش‌تر مسئولان به حوزه بهداشت و درمان شد و متذکر شد: برای اینکه در این زمینه به موفقیت برسیم لازم است مسئولان نیز دغدغه این حوزه را داشته باشند.

این مسئول در پایان دعوت هر چه بیشتر مردم برای مشارکت در این حوزه را خواستار شد و اذعان داشت: در این زمینه باید فرهنگ‌سازی‌های لازم انجام گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha