سلامت نیوز : معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از کمبود اعتبارات پیشگیری و درمان اعتیاد انتقاد کرد و گفت: کمبود بودجه مانع اجرای برنامه های بهزیستی نشده است.

فرید براتی در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: علی رغم تخصیص اعتبارات کافی در بخش درمان و همچنین پیشگیری از اعتیاد ، توانسته ایم طرحها و برنامه های خوبی از سوی سازمان بهزیستی انجام دهیم .

وی با اشاره به اینکه بهزیستی در زمینه درمان اعتباد به تنهایی عمل می کند ، گفت: با توجه به کاهش سن اعتیاد درکشور به همین دلیل باید دستگاههای مختلف در این خصوص وارد عمل شده و در راستای اجرای برنامه های بهزیستی همکاریهای لازم را انجام دهند اما متاسفانه تا کنون اینگونه نبوده است.

معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی تاکید کرد: بهزیستی در زمینه درمان و پیشگیری از اعتیاد نه تنها کم کاری نکرده است بلکه جلوتر از سایر ارگان‌هاست و این در حالی‌ است که برخی از دستگاه‌ها به بسیاری از قول‌های داده شده خود عمل نکرده‌اند.

به گفته براتی ، اعتباراتی که در زمینه پیشگیری از اعتیاد درخواست کرده بودیم ، محقق نشده است و احتمالا هم محقق نشود اما این مسئله همیشه بوده است اما با توجه به وضعیت موجود باز هم تقاضای افزایش اعتبارات و بودجه را داریم که امیدواریم مورد موافقت قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha