سلامت نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با بیان اینکه: تاکنون مجوز راه اندازی مراکز تحقیقات بیماری های مشترک انسان و دام، نخل و مرکبات و ناباروری صادر شده است. تاکید کرد: به زودی مرکز تحقیقات مولفه های اجتماعی سلامت(HTS) در تعامل بین حوزه بهداشت و حوزه پژوهش نیز مصوب خواهدشد.

دکتر تدین  در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر این دانشگاه با اشاره به تفاهم نامه مشترک پژوهشی این  دانشگاه با وزارت بهداشت گفت: بر مبنای این تفاهم نامه پژوهشی تا پایان سال 94 مجموع تعداد هیئت علمی دانشگاه از رقم فعلی 55 نفر به 114 نفر خواهد رسید.
وی افزود: با جذب این افراد جهشی در حوزه پژوهشی دانشگاه ایجاد می شود و تعداد مقالات بین المللی پژوهشگران فعال در حوزه علوم پزشکی جهرم به بیش از 114 مقاله در سال خواهد رسید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به پتانسیل بسیار خوب ملی و بین المللی اساتید و پژوهشگران این دانشگاه بیان کرد: در حیطه هایی مانند سلول های بنیادی، قلب و عروق، ایدز، سل، اخلاق پزشکی، و فوریت ها به واسطه وجود اساتید مجرب و علاقه مند به امر پژوهش قابلیت راه اندازی مراکز تحقیقاتی فراهم می باشد.
دکتر تدین بیان کرد:  در حال حاضر مجوز راه اندازی مرکز تحقیقات بیماری های مشترک انسان و دام و مرکز تحقیقات ناباروری و مرکز تحقیقات نخل و مرکبات صادر شده و به زودی مرکز تحقیقات مولفه های اجتماعی سلامت(HTS) در تعامل بین حوزه بهداشت و حوزه پژوهش نیز مصوب خواهدشد.
در این مراسم از دکتر لیلی مصلی نژاد عبدالرضا ستوده و دکتر کرامت اله رحمانیان به عنوان پژهشگران برتر دانشگاه همچنین علیرضا مکارم دانشجوی پزشکی به خاطر  كسب مقام دانشجوی پژوهشگربرجسته دانشگاه و كشور در سال 1390 تجلیل بعمل آمد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha