سلامت نیوز :  ˈعلی ریاضˈ افزود: این میزان دارو و تجهیزات پزشکی در درمانگاه‌های ثابت و سیار جمعیت هلال احمر ایران در شهر کربلا برای استفاده زائران ایرانی و غیرایرانی در ایام اربعین حسینی (ع) توزیع شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ نماینده رئیس جمهوری در شورای عالی هلال احمر با اشاره به ساماندهی درمانی زائران انفرادی در مرز مهران برای سفر به عتبات عالیات گفت: نمایندگان مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ایران هم اکنون در مرزهای شلمچه، مهران و شیب در دزفول مستقر شدند.

ریاض با اشاره به راه‌اندازی ۳ درمانگاه شبانه روزی ویژه ارائه خدمات درمانی به زایران انفرادی در شهرهای کربلا و نجف افزود: ۲ درمانگاه شبانه‌روزی جمعیت هلال احمر ایران در هتل‌های دله و حبه الحسین (ع) در شهر کربلا دایر شده است.

به گفته وی، یک درمانگاه دیگر نیز در هتل نورالعباس شهر نجف برای ارائه خدمات درمانی به این زائران ایجاد شده است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ایران ادامه داد: 18 پزشک و پرستار، برای حضور مداوم در این درمانگاه‌های شبانه روزی در ایام اربعین حسینی (ع) به کادر پزشکی و درمانی این مراکز وابسته به جمعیت هلال احمر ایران در عراق افزوده شده‌اند.

ریاض تأکید کرد: نمایندگان مرکز پزشکی و حج و زیارت با دادن نشانی این مراکز درمانی در مرزهای تعیین شده،‌زائران انفرادی را راهنمایی می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha