سلامت نیوز :عباس دیلمی‌زاده اظهار داشت: اولین مرکز اقامتی ویژه مصرف‌کنندگان شیشه در تبریز با ظرفیت 60 نفر و با استفاده از کادر دوره دیده و با استانداردهای لازم در مرکز کوثر جمعیت خیریه تولد دوباره به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی این مرکز را دومین مرکز اقامتی ویژه مصرف‌کنندگان در کشور دانست و گفت: اولین مرکز اقامتی ویژه مصرف‌کنندگان در تهران مشغول به کار است.

مدیرعامل جمعیت خیریه تولد دوباره تصریح کرد: این مرکز اقامتی، الگویی مناسب برای الگوبرداری و افزایش این نوع مراکز در منطقه شمال غرب کشور است.

دیلمی‌زاده در خصوص راه‌اندازی مرکز درمانی مواد محرک، اظهار داشت: در گذشته مصرف کنندگان شیشه رو به افزایش بود که تصمیم گرفتیم با ایجاد شرایط مناسب این مراکز اقامتی را در کشور راه‌اندازی کنیم.

وی با اشاره به همکاری سازمان بهزیستی و مشارکت فعال این سازمان در تسهیل روند ایجاد این مراکز اعلام کرد: سازمان بهزیستی همکاری مناسبی برای توسعه مراکز اقامتی محرک‌ها داشته است.

مدیرعامل جمعیت خیریه تولد دوباره با اشاره به مدل‌های اقامتی برای درمان‌، خاطر نشان کرد: در دنیا مدل‌های مختلف اقامتی وجود دارد که ما امروز مدل‌های جدید را به کار بردیم و مرکز اقامتی درمان تخصصی مواد محرک که امروز شاهد آن هستیم جزو مدل‌های تلفیقی است که متخصصان درمانی در کنار گروه‌های همتا کار مشترک می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha