سلامت نیوز : حمید احمدیان صبح امروز در جلسه معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو اظهار داشت: با اتمام عملیات ساخت و ساز، همزمان با دهه فجر امسال بیمارستان فجر ماکو به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی با بیان اینکه در حال حاضر عملیات اجرایی این بیمارستان به اتمام رسیده است، تصریح کرد: در حال تجهیز بیمارستان فجر ماکو هستیم.

احمدیان با اشاره به انتقال بیمارستان قدس این شهرستان به بیمارستان جدیدالتأسیس فجر ماکو، افزود: این اقدام همزمان با دهه فجر انجام می‌گیرد.

فرماندار ماکو با تاکید بر ارتقای سطح کیفی خدمات پزشکی، خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود با بهره‌برداری از این بیمارستان شاهد ارتقای سطح کیفی خدمات ارائه شده باشیم.

احمدیان با تاکید بر استفاده از توان سرمایه‌گذاران در این زمینه، گفت: باید بتوانیم از توان بخش خصوصی در راه‌اندازی بیمارستان‌های خصوصی در این شهر بهره ببریم.

وی پیگیری تجهیز کامل بیمارستان فجر، پیگیری پروژه‌ای نیمه تمام از جمله درمانگاه بش‌گوز، راه‌اندازی پزشک خانواده شهری، تشکیل مجمع خیرین سلامت در ماکو را از جمله برنامه این فرمانداری برشمرد و اظهار داشت: کیفی‌سازی خدمات پزشکی سبب می‌شود تا مردم با اعتماد بیشتر در زمان‌های مورد نیاز به مراکز درمانی مراجعه کنند.

در پایان این جلسه پری قاسم‌زاده به عنوان مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان ماکو معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha