سلامت نیوز :نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس نهم گفت: اکنون به علت نبود بیمارستان مردم این شهرستان‌ها از سایر مراکز درمانی مناطق همجوار استفاده می‌کنند که این هزینه‌های بسیار و اتلاف وقت را به دنبال دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ؛ امید کریمیان سه شنبه شب در نشست مشترک مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مدیران بیمه و درمان تامین اجتماعی استان اظهار داشت: بر اساس اصل ۲۹ قانون اساسی دولت موظف است طبق قوانین از محل درآمدهای عمومی و مشارکت مردم، خدمات و حمایت‌های مالی فوق را برای تک‌تک افراد جامعه تأمین کند.

وی نبود بیمارستان در برخی از شهرستان‌های استان از جمله مریوان و سروآباد با داشتن جمعیتی بالغ بر ۲۳۰ هزار نفر ناعادلانه دانست و گفت: شهروندان این شهرستان‌ها برای درمان خود به شهرستان‌های همجوار مراجعه می‌کنند.

کریمیان با بیان اینکه بیش از هشت ماه از کلنگ‌زنی پروژه درمانگاه مریوان می‌گذرد، افزود: تاکنون اقدام مثبتی در اجرای پروژه صورت نگرفته و جز افزایش اشتیاق مردم و ناامیدی بیشتر آنان ثمر دیگری نداشته‌ است.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس نهم اظهار داشت: تلاش برای تسریع در عملیاتی کردن این پروژه باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

امید کریمیان یادآور شد: برای تامین ساختمان شعبه تامین اجتماعی شهرستان سروآباد نیز پیگیری‌های لازم انجام شده‌ و قول‌های مساعدی از سوی مسئولین در مرکز گرفته‌ایم.

وی، تعامل و هماهنگی بین نمایندگان مردم استان در مجلس را ظرفیتی بسیار مناسب برای رفع مشکلات استان دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با تعامل بیش از پیش مسئولین بتوانیم در راستای حذف محرومیت و توسعه استان گام‌های موثری برداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha