سلامت نیوز : محمدمهدی فیض‌آبادی در گفت وگو با فارس در مورد محورهای پنجمین کنگره بین‌المللی آزمایشگاه و بالین با موضوع آزمایشگاه، بالین و اختلالات خونی افزود: اختلالات خونی، سرطان و آزمایشگاه تشخیص طبی، بیماریهای عفونی و آزمایشگاه تشخیص طبی، مدیریت راهبردی در آزمایشگاه تشخیص طبی و کلینیک، آموزش، پژوهش، تولید و بازاریابی، مشکلات رایج در تشخیص بالینی و رفع مشکل از جمله این محورهاست.

وی ادامه داد: در این کنگره که از 26 تا 29 دی امسال در مرکز همایش‌های رازی تهران برگزار می‌شود دارای 18 پانل تخصصی با حضور متخصصان داخلی و خارجی به منظور ارائه مطالب آموزشی خواهد بود.

رئیس انجمن میکروب شناسی ایران گفت: در پنجمین کنگره بین‌المللی آزمایشگاه و بالین، متخصصانی از کشورهای ترکیه، مصر، اتریش و هلند نیز در این کنگره حضور خواهند داشت و در مورد پانل های تخصصی پژوهش و تولید در حوزه محصولات دانش محور مورد استفاده در آزمایشگاه، عوارض ایمنولوژیک ناشی از تزریق خون، سلولهای بنیادین با محوریت پیوند مغز استخوان، پیوند اعضا و آزمایشگاه و گفتمان آزمایشگاه و بالین بحث و گفت‌و‌گو خواهند کرد.

فیض آبادی با بیان اینکه در این کنگره سرطان از نگاه دیگری بررسی می‌شود گفت: همچنین در پانلی اختصاصی به وضعیت آلودگی هوا و عوارض ریزگردها با حضور مسئولانی از سازمان محیط زیست و سایر نهادها پرداخته می‌شود.

وی امتیاز بازآموزی برای شرکت در این کنگره را 15 تا 20 امتیاز عنوان کرد و گفت: در این کنگره 10 کارگاه تخصصی برگزار می‌شود و آخرین مهلت ثبت‌نام در کارگاهها 23 دی‌ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha