عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس، با بیان اینکه جریان خزنده‌ای، سیاست‌های دولت را رصد و مدیریت می‌کند، گفت: واقعیت آن است که مشکلات حوزه سلامت از سوی جریان خاصی در بدنه دولت هدایت می‌شود، ضمن اینکه اقدامات این جریان تنها برای سرمایه‌گذاری در انتخابات آینده است

سلامت نیوز: عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس، با بیان اینکه جریان خزنده‌ای، سیاست‌های دولت را رصد و مدیریت می‌کند، گفت: واقعیت آن است که مشکلات حوزه سلامت از سوی جریان خاصی در بدنه دولت هدایت می‌شود، ضمن اینکه اقدامات این جریان تنها برای سرمایه‌گذاری در انتخابات آینده است.

محمدحسین قربانی در گفت‌ وگو با خانه ملت، در واکنش به دستور جدید دولت به گمرگ‌های کشور برای ترخیص سریع محموله‌های دارویی و تجهیزات پزشکی، تصریح کرد: متأسفانه دولت در دوره وزارت مرضیه وحیددستجردی نه تنها هیچ کمکی به حوزه بهداشت ودرمان نکرد، بلکه با حمایت نکردن از این حوزه، در جهت تشدید مشکلات گام برداشت.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بخشی از اقدامات دولت در حوزه سلامت جنبه سیاسی دارد، گفت: به طور حتم سیاسی‌کاری دولت، به حوزه سلامت آسیب‌های جدی وارد می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه مجلس به هیچ وجه قصد تحمیل کردن فردی را به‌عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی ندارد، افزود: به‌طور حتم حل مشکلات حوزه سلامت در اولویت اصلی مجلس و کمیسیون بهداشت و درمان قرار دارد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه برکناری وزیر بهداشت، درمان وآموزش‌پزشکی اقدامی غیرکارشناسی و بی‌فایده بوده است، گفت: این اقدامات تنها مشکلات کنونی حوزه درمان را تشدید می‌کند.

قربانی با اعلام اینکه مشکلات امروز و دیروز حوزه سلامت، مربوط به عملکرد یک نفر نیست، یاد‌آور شد: بلکه این مشکلات از سوی جریانی خاصی در بدنه دولت هدایت می‌شود، از طرف دیگر اقدامات این جریان تنها برای سرمایه‌گذاری در انتخابات آینده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون یک جریان خزنده‌ای، سیاست‌های دولت را رصد و مدیریت می‌کند، گفت: این جریان به نفع نظام و کشور نیست، از طرف دیگر شاید خود شخص رئیس‌جمهور هم از بسیاری از تصمیمات این جریان باخبر نباشد.

عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس شورای اسلامی، با یاد‌آوری تأکیدات رهبرمعظم انقلاب درباره با ضرورت‌بخشی به مقوله سلامت به عنوان اولویت اصلی کشور، افزود: اختصاص اعتبار حوزه سلامت می‌تواند مشکلات حوزه سلامت را تا حدودی کاهش دهد.

روز گذشته گمرک ایران دستور جدید دولت برای ترخیص سریع دارو و تجهیزات پزشکی را به گمرکات سراسر کشور ابلاغ کرد. دستور جدید ترخیص فوری داروها و تجهیزات پزشکی وارداتی به دلیل اهمیت و حیاتی بودن بسیاری از داروها و تجهیزات مورد نیاز پزشکی، صادر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha