سلامت نیوز: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه استیضاح وزیر آموزش و پرورش همچنان به قوت خود باقی است، گفت: قبل از حضور نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه تعدادی از نمایندگان استان‌ آذربایجان شرقی به طور دسته‌جمعی متن استیضاح حاجی‌بابایی را امضا کردند.

عبدالوحید فیاضی در گفت ‌وگو با خانه ملت، درباره وضعیت استیضاح وزیر آموزش وپرورش، افزود: چهارشنبه هفته گذشته که آخرین روز فعالیت مجلس قبل از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه بود، گروهی از نمایندگان استان‌ آذربایجان شرقی به طور دسته‌جمعی، نامه استیضاح حاجی بابایی را امضا کردند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه آمار امضاکنندگان استیضاح وزیر آموزش وپرورش افزایش یافته است، ادامه داد: با توجه به آنکه این هفته مجلس به دلیل حضور نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه تعطیل بود، هیچ تحول خاصی در زمینه استیضاح وزیر آموزش وپرورش رخ نداد بنابراین باید تا هفته آینده که شروع به کار دوباره صحن مجلس است صبر کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم در توضیح انتشار خبرهایی مبنی بر اینکه قرار است تحقیق وتفحص از وزارت آموزش وپرورش جایگزین استیضاح حاجی بابایی شود، افزود: تاکنون چنین چیزی مطرح نشده و معلوم نیست تحقیق وتفحص از وزارت آموزش وپرورش انجام گیرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس نهم، با بیان اینکه استیضاح وزیر آموزش و پرورش همچنان به قوت خود باقی است، گفت: به طور حتم اگر قرار باشد استیضاح حاجی بابایی انجام نگیرد، ابزارهای نظارتی دیگری به سراغ وزارت آموزش وپرورش خواهد آمد تا عملکرد این سازمان مورد ارزیابی قرار گیرد.

گفتنی است بعد از حادثه آتش‌سوزی مدرسه شین‌آباد در پیرانشهر و حضور وزیر آموزش و پرورش در مجلس برای پاسخگویی به مشکلات بوجود آمده در این وزارتخانه، برخی از نمایندگان مجلس که از سخنان حاجی بابایی قانع نشدند، دست به کار جمع‌آوری امضا برای به جریان انداختن طرح استیضاح وزیر آموزش وپرورش شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha