سلامت نیوز : حسن عباسی در گفت وگو با فارس افزود: این اتوبوس آمبولانس ها در میادین آزادی،رسالت،انقلاب، امام خمینی(ره) و تجریش مستقر می‌شوند.

وی ادامه داد: استقرار این اتوبوس آمبولانس ها از امروز انجام گرفته است و در نقش کلینیک های سیار بوده و در صورت بروز مشکلات درمانی، مردم می توانند از تمام خدمات درمانی و امدادی بهره مند شوند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: آمارها در روزهای اخیر تغییری را در افزایش ماموریتهای اورژانس نشان نمی دهد اما به نظر می‌رسد در بررسی های انجام شده مشاوره خدمات پزشکی بیشتر شده باشد.

وی ادامه داد: مردم بسیاری به دلیل مقابله با بیماری‌های ناشی از آلودگی مانند بیماریهای قلبی،تنفسی و ریوی با اورژانس تماس گرفته و درخواست مشاوره داشته‌اند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: در روز جمعه نیز به دلیل تعطیل، کاهش تردد و سفرهای بین شهری استقرار در میادین را نداشتیم اما به دلیل برپایی نماز جمعه،یک دستگاه اتوبوس آمبولانس،8 دستگاه آمبولانس و 2 دستگاه موتور آمبولانس را مستقر کردیم.

عباسی تصریح کرد: امروز نیز به دلیل اجرای طرح زوج و فرد از در منازل به نظر می رسد آمار مراجعات مردم بالا نباشد و چنانچه آلودگی هوا در روزهای آینده ادامه یابد استقرار اورژانس نیز تداوم می یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha