شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۹
کد خبر: 64370
سلامت نیوز: محمد‌حسن طریقت منفرد، سرپرست وزارت بهداشت در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار كرد، ارز كافی برای تأمین دارو موجود است و در دو، سه هفته آینده خبرهای خوشی را در خصوص تأمین دارو به اطلاع مردم خواهد رساند.
 ما هم از صمیم دل امیدواریم ارز مورد نیاز برای دارو تأمین شود و دولت، تأخیرها و سفت كن- شل كن‌هایش در این باره را پایان دهد. اما نكته جالبی كه در اظهار نظر طریقت فرد وجود دارد، مشابهت اظهارنظر او با اظهارنظر روزهای آغازین ریاست سعید مرتضوی بر تأمین اجتماعی است.

سازمان تأمین اجتماعی كه تا پیش از تحویل به مرتضوی، میلیاردها تومان به طرف‌های قرارداد خود بدهی داشت، به محض قرار گرفتن در اختیار مرتضوی، بدهی‌هایش از سوی دولت صاف شد! در حقیقت، دولت با این كار، به مخالفان حضور مرتضوی در تأمین اجتماعی (یعنی تعداد زیادی از نمایندگان مجلس، افكار عمومی، كارشناسان و دیوان عدالت اداری) پیام داد كه مرتضوی باید بماند و اگر مخالفت نكنید، بركاتی هم از این كار عاید تأمین اجتماعی می‌شود.

اكنون هم، از آنجا كه بسیاری مخالف بركناری مرضیه وحیددستجردی بودند و یكی از مهم‌ترین اعتراضاتی كه خانم وزیر به دولت داشت، تأمین نكردن ارز مرجع دارویی و وارد كردن چوب بستنی، خودروهای لوكس، زین اسب و غذای سگ با این ارز بود، جانشین خانم وزیر مدعی شده است كه ارز كافی برای تأمین دارو موجود است و طی دوسه هفته آینده خبرهای خوشی را در حوزه دارو به اطلاع مردم خواهد رساند. چقدر جالب! پرداخت بودجه و بدهی یك سازمان یا وزارتخانه وصل است به آمدن یكی و رفتن یكی دیگر! عجب كارشناسانه است!
منبع: روزنامه جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha