سلامت نیوز : علی علیخانی امروز در گفت‌وگو با فارس در شهرکرد، اظهار داشت: بیمارستان 220 تختخوابی بروجن از بهمن‌ماه سال 87 آغاز به کار کرده است و در حال حاضر  از پیشرفت فیزیکی 60 درصدی برخوردار است.

این مسئول با اشاره به پیشرفت فیزیکی 100 درصدی فاز نخست این پروژه، افزود: فاز دوم پروژه شامل محوطه سازی بیمارستان از پیشرفت 29 درصدی برخوردار است و همچنین  پیشرفت مالی این فاز 20 درصد رشد داشته است.

علیخانی از اشتغال 350 نفر در این پروژه خبر داد و گفت: در حال حاضر به طور تقریبی 150 نفر به طور مستقیم و 200 نفر به طور غیر مستقیم در این پروژه مشغول به فعالیت هستند.

* تکمیل بیمارستان نیازمند 20 میلیارد تومان اعتبار است

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به میزان اعتبارات مورد نیاز در راستای تکمیل این پروژه، بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تکمیل این بیمارستان نیازمند 20 میلیارد تومان اعتبار است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تأمین اعتبارات لازم این پروژه درمانی تا شهریورماه سال 92 به بهره‌برداری خواهد رسید.

علیخانی مجموع مساحت این پروژه را 15 هزار و 845 متر مربع اعلام کرد و گفت: احداث بخش رادیولوژیی و پشتیبانی در قسمت زیرین این بنا، اتاق جراحی، اتاق استریل، پنج اتاق عمل، دو اتاق زایمان، بخش مراقبت‌های ویژه، بخش آی سی یو، بخش سی سی یو از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این بیمارستان محسوب می‎شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha