سلامت نیوز : دکتر سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی نماینده مردم خراسان رضوی در تشریح اهمیت این دوره از انتخابات سازمان نظام پزشکی گفت: با توجه به اینکه سازمان نظام پزشکی یکی از بزرگترین سازمان های مردم نهاد بوده و قرار است نیازهای حیاطی سلامت را مدیریت کند لذا انتخابات در این سازمان هم باید حائز اهمیت باشد

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اخبار پزشکی ؛ وی افزود: هدایت سازمان نظام پزشکی یک امر کاملا فنی بوده که مطمئانا صلاحیت شرکت در این انتخابات را از آن کسانی خواهد کرد که تجربه و علم کافی در این حوزه را در اختیار داشته باشند.

عضو کمیسیون احتماعی مجلس ادامه داد: نباید در سیاست های کلان سازمان نظام پزشکی حمایت از حقوق مردم جای خود را به حمایت از صنف پزشکان بدهد.

قاضی زاده تصریح کرد: متاسفانه از تاریخ تشکیل سازمان نظام پزشکی همیشه بر روی مواردی چون حمایت از حقوق صنف پزشکان و یا حمایت از حقوق عامه مردم بحث هایی صورت گرفته که این ایرادات بیشتر برمی گردد به اینکه هیچ سندیکای صنفی تا به حال در موازات این سازمان شکل نگرفته است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: مشکلات و موانع پیش روی سازمان نظام پزشکی مختص به این دوره نبوده و در دوره های گذشته هم ، نظام پزشکی با مشکلاتی روبه رو بوده است که تمام این موارد خود گویای این است که این سازمان باید در نوع نگاه خود تغییراتی را ایجاد کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در تشریح نقاط قوت این سازمان اظهار داشت: نظام پزشکی در مدیریت صدور پروانه ها ، فراهم کردن کلاس های باز آموزی برای پزشکان و ورود به حوزه های اخلاق حرفه ای این صنف به واقع حضور و خدمات چشمگیری داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha