مدیرعامل سازمان سردخانه و کشتارگاه شهر تهران با تاکید بر اینکه این سازمان در مورد عرضه مواد گوشتی و پروتئینی، همواره نگاه بهداشتی دارد، گفت: حجم فعالیت ها در زمینه نظارت بر عرضه محصولات گوشتی دامی افزایش می یابد.

مهندس حسن طاهری در گفتگو با مهر افزود: هرساله در ماه رمضان بازارچه عرضه گوشت و پروتئین در سازمان سردخانه و کشتارگاه تهران ایجاد می شود که البته این بازارچه نیازهای محلی این منطقه را تامین می کند.

وی اظهار داشت: در این بازارچه بین 10 تا 20 غرفه عرضه کننده گوشت و مواد پروتئینی برپا می شود که در آنها، محصولات دامی با قیمت کمتر از آنچه در مغازه ها به فروش می رسد، یعنی با قیمت عمده به متقاضیان ارائه خواهد شد .

مدیرعامل سازمان سردخانه و کشتارگاه شهر تهران با اشاره به افزایش فعالیت بهره برداران غرفه های عرضه مواد پروتئینی گفت: علاوه بر ایجاد این بازارچه، فروشگاه های زنجیره ای با ارائه محصولات دامی نیز پاسخگوی نیازهای شهروندان در مناطق مختلف طی ماه مبارک رمضان خواهند بود.

وی با بیان اینکه تقاضای شهروندان در ماه مبارک رمضان در زمینه گوشت افزایش می یابد، در مورد نظارت بر کیفیت مواد پروتئینی در این ماه گفت: نظارت بر کیفیت مواد پروتئینی  و عرضه به شیوه مستمر صورت می گیرد و این گونه نیست که در روزهایی از سال نظارت کمتر و یا بیشتر شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha